Doe mee aan de Week van de Integriteit 2021

Help Nederland bewuster te maken van het belang van integriteit.

Meld uw organisatie aan als partner

Een dynamisch netwerk van partners met uiteenlopende achtergronden en expertise is de kracht van dit initiatief. Elke partij deelt zijn eigen unieke ervaring met integriteit. Partners delen, als onderdeel van het multi-stakeholder netwerk, het gehele jaar door best practices en ervaringen over het eigen integriteitsbeleid, uitdagingen en nieuwe inzichten. Door deze positieve insteek legt dit initiatief de nadruk op wat mogelijk is en creëert het een constructief debat waar ideeën en strategieën worden uitgewisseld.

Iedere organisatie kan meedoen. Zo bereikt de Week van de Integriteit zoveel mogelijk mensen.

Voordelen van partner worden van de Week van de Integriteit:

  • Partners van de Week profiteren van het netwerk en de kennisuitwisseling die het hele jaar door plaatsvindt in partnerbijeenkomsten.
  • Het biedt een uitgelezen mogelijkheid om uw organisatie te profileren en te laten zien dat u zich sterk maakt voor het belang van zakelijke integriteit.

Wat wordt van u als partner verwacht?

  • Organiseer een activiteit in de Week van de Integriteit, gericht op bewustwording van medewerkers en/of klanten.
  • Voer het logo van de Week van de Integriteit tijdens de Week van de Integriteit (1 t/m 9 december).
  • Woon de partnerbijeenkomsten bij en kom in contact met gelijkgestemden

Meedoen is kosteloos maar niet vrijblijvend (in-kind/vrijwillige financiële bijdrage). Indien u interesse heeft om partner te worden, kunt u contact opnemen door een e-mail te sturen naar info@icc.nl.

Partnerbijeenkomsten

In aanloop naar de Week van de Integriteit worden verschillende partnerbijeenkomsten georganiseerd. Een mooi moment om met andere (potentiele) partners kennis te maken, ideeën uit te wisselen en elkaar beter te leren kennen.

Uw initiatief tijdens de Week van de Integriteit kan elke vorm aan nemen. Wees zo creatief als u wilt en stem uw boodschap af op uw doel en doelgroep. Denk hierbij aan het uitbrengen van een relevant rapport, het organiseren van een training of bijeenkomst of een video boodschap van uw directeur over het onderwerp.

Share This